دنیای عطر

راهنمای خرید عطر و ادکلن

دنیای عطر

راهنمای خرید عطر و ادکلن

بهترین عطرهای استوایی


بهترین عطرهای استوایی

عطرهای گرمسیری یادآور نسیم ملایم، هوای گرم، مقاصد عجیب و غریب و رایحه‌های گل‌های سفید غنی با اقیانوس آبی عمیق در پس‌زمینه هستند. لهجه عالی نارگیلی است - شیری، میوه ای و کره ای با کمی آجیل.عطرهای استوایی این توانایی جادویی را دارند که ما را به مکان های عجیب و غریب منتقل کنند. حتی وقتی نمی توانید فرار کنید، روی یک کارت پستال معطر از بهشت ​​اسپری کنید. شما نیازی به کارت پرواز نخواهید داشت زیرا فقط یک کلیک با برخی از بهترین مقاصد گرمسیری جهان فاصله دارید:


ادکلن Virgin Island توسط Creed

در جزایر ویرجین، فرنگی‌پانی‌های سفید از صخره‌ها آویزان هستند، شکوفه‌های سفید ظریف که توسط درختان نارگیل در حال تاب خوردن احاطه شده‌اند. دهانه لیموترش تازه و ترنج آبدار، همراه با رایحه نارگیل و رام، حس نوشیدن یک کوکتل را در کنار اقیانوس ایجاد می کند، حتی اگر در استخر حیاط خلوت خود باشید. Virgin Island Water by Creed عطری آبی است که با استشمام آن شما را به سواحل سفید باهاما منتقل می کند

 

عطر Tom Ford Eau De Soleil Blanc

این عطر زیبای حسی شبیه گران ترین لوسیون برنزه کننده جهان است. هیچ چیز مسی در ادو سول بلان تام فورد وجود ندارد. Eau de Soleil de Blanc زنانه، تازه و فوق العاده شیک با مرکبات تمیز و درخشان باز می شود که درخشندگی آفتابی را به نت های خامه ای و آبدار پسته و کوکو دمر می بخشد. کمی هل مقداری ادویه به این ترکیب منحط از گل سرخ، یاس و گل های یلانگ یلانگ و کهربا اضافه می کند. تام فورد همیشه از سفرهای خودش الهام می گیرد و این عطر جذاب تابستانی خاطره او از جزیره کومور در نزدیکی اقیانوس هند است. یک عطر عالی برای شب خرما. غلظت ادو پرفیوم آن به این معنی است که کمی اسپریتز خوب است.

 

عطر برنز الهه استی لادر

عطر کلاسیک استوایی از Estee Lauder، Bronze Goddess حالت آفتابی ساحلی آرامشی را که در یک تعطیلات طولانی احساس می‌کنید، به تصویر می‌کشد. بوی گرمسیری هوا را پس از یک شنا طولانی تصور کنید، در حالی که عطر لوسیون ضد آفتاب همچنان به پوست شما چسبیده است. با رایحه‌های معطر نارگیل خامه‌ای، ماندارین تازه، چوب صندل و گلبرگ‌های گاردنیا تاهیتی، پوشیدن این رایحه زنانه بدون هیچ مراقبتی در دنیا احساس سلطنت می‌کند. تعطیلات در یک بطری، هر روز هر روز. این عطر با ماندگاری بالا برای استفاده در روز و شب مناسب است.

 

عطر زنانه Comptoir Sud Pacifique Aloha Tiare

Tiare، ملکه گل‌های پلی‌نزی، یک گل سفید و ستاره‌شکل چشمگیر است که بوی کمی شبیه گاردنیا دارد و گل ملی تمام جزایر پلی‌نزی است. برای یک سفر تابستانی خوشبو به تاهیتی، روی یک عطر شهوانی با نت هایی از یاس نشاط آور و مشک گرم آغشته به نارگیل اسپری کنید که ما را به یاد روغن های گلی به نام مونوی می اندازد که زنان پولینزیایی برای صاف کردن پوست و موهای خود استفاده می کنند. درختان نخل، ساحل و منظره اقیانوس گنجانده نشده است.

 

عطر مایکل کورس کورال

اگر برای غواصی نهایی تابستانی برنامه ریزی کرده اید، اما نمی توانید فرار کنید، مایکل کورس کورال عطری معادل یک هفته کاوش در صخره های مرجانی در اعماق دریا و آفتاب گرفتن در فیجی است. هر سایه نارنجی را از روشن و شیری تا غنی و کهربایی تصور کنید: نارنگی و شکوفه پرتقال با نت های گلی پاشنه سیاه، فلفل صورتی ترکیب می شوند. رایحه نمک خشک شده روی چرم مشک، روزها و شب ها را در خشکی و دریا تداعی می کند.

 

CK یک تابستان

پانل‌های کناریCK One Summer بهترین تعطیلات استوایی معطر است، حتی اگر محصور در خشکی باشید. آکورد نسیم دریا و نت‌های نارنگی تازه و کیوی شیرین به شما این حس را می‌دهد که در حال نوشیدن یک کوکتل پیچیده در ساحلی عجیب و غریب هستید. یک صندلی آفتابگیر بلند کنید زیرا این ادکلن گرمسیری Calvin Klein را می‌توان برای مردان و زنان به اشتراک گذاشت تا همه بتوانند از تابستان ابدی لذت ببرند.

 

Tommy Bahama Set Sail St

اگر مقصد تابستانی رویایی شما، شن‌های سفید شیک ساحلی لوکس در دریای کارائیب است که افراد ثروتمند و مشهور را به خود جذب می‌کند، در خیابان Set Sail به بیرون بروید. بارت از تامی باهاما. این یک رایحه گرمسیری تازه و زنانه با رایحه‌هایی از لیموترش و تکیلا، با رایحه‌ای از نمک است که باعث می‌شود در هنگام غروب خورشید، جرعه جرعه مارگاریتای یخ‌زده را خیال‌تان کنید. شما فقط می توانید افراد مشهوری مانند لئوناردو دی کاپریو و جنر-کارداشیان ها را در حال تعطیلات تابستانی در سن پترزبورگ ببینید. بارتز آن را برای روزهای آفتابی تابستان و شب های فانتزی بپوشید.

 

عطر Jo Malone Frangipani Flower

با Jo Malone London Frangipani می توانید از حس نوازش خورشید پوست خود و احساس گم شدن در اعماق آب های فیروزه ای لذت ببرید. خود را در آلدئیدهای درخشان، حباب های شامپاین مانند غوطه ور کنید و در نت های آبدار، میوه ای و دلپذیر مرکبات ظاهر شوید. استفاده از فرانگی‌پانی در ترکیب ضروری است، و از ترکیبی از یلانگ یلانگ، یاس سبک و تازه پشتیبانی می‌کند که به چوب صندل رویایی و خامه‌ای خشک می‌شود.

 

 جولیت دارای تفنگ Sunnyside Up 

از خانه طاقچه فرانسوی Juliette دارای تفنگ است، Sunny Side Up این نیست که چگونه تخم مرغ های خود را دوست دارید! این عطر استوایی مدرن برای زنان توسط عطرساز Romano Ricci ساخته شده است تا رایحه گل های زرد تازه را در یک روز گرم تابستان به تصویر بکشد. او رنگ زرد را برای بالای بطری انتخاب کرد تا منعکس کننده احساسات شاد و خوشحال کننده گذراندن روز در آفتاب گرفتن باشد. شیر نارگیل خامه ای مانند کرم ضد آفتاب روی پوست گرم شما احساس می شود و خشکی چوب صندل سبک و مخملی است. تازه، گلدار و شاد... چه چیزی بیشتر از یک عطر تابستانی می توانید بخواهید

 

رایحه های گرمسیری - در نتیجه

عطرهای گرمسیری با بوی شیرین، غنی، اشتها آور رایحه های گلی و میوه ای ارتباط تنگاتنگی دارند. عطرهای گرمسیری که در تابستان و زمانی که هوا گرم است، بهترین استفاده را دارند، چه به دنبال یک رایحه ساحلی یا فرار از جزیره در اواسط زمستان باشید، عطرهای استوایی به راحتی پوشیده می شوند و طیفی از عطرهای تازه، مطبوع و سبک گرفته تا بوی خوش و بخار را دارند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد